ITIL & Service Management

Cursussen met betrekking tot IT-servicemanagementpraktijken en het ITIL-framework.

Sorteren op
Tonen per pagina

ITIL® 4 Foundation - Inclusief Examen (ILFN4)

Tijdens de ITIL® 4 Foundation cursus leert de deelnemer begrippen als Service Value System, de Servicewaardeketen en de ITIL® Richtinggevende Principes'. Ook wordt er ruime aandacht besteed aan
€1945,00 excl. BTW

ITIL® 4 Foundation (2-dagen) - Inclusief Examen (ILFN4-2)

Tijdens deze 2-daagse ITIL® 4 Foundation cursus leert de deelnemer begrippen als Service Value System, de Service Value Chain en de ITIL® ‘Guiding Principles'. Ook wordt er ruime aandacht
€1345,00 excl. BTW

Citrix Virtual Apps and Desktops 7 Help Desk Support (CWS-115-4072130)

e-Learning - Learn to support end-users accessing virtual apps and desktops as part of a Citrix solution. In this course, you will learn to use Citrix Director to interact with user sessions and to capture
€1095,00 excl. BTW

Cost Center and Internal Order Accounting in SAP S/4HANA (S4F22)

Participants of this course will learn to configure and use the fundamental business processes and tasks of Cost Center and Internal Order Accounting with SAP S/4HANA. You will gain the mandatory
€4100,00 excl. BTW

Oefenexamen Datamanagement Fundamentals (BU-CDMP)

Dit oefenexamen bestaat uit 40 willekeurig meerkeuzevragen welke ongelimiteerd jouw kennis test uit een set van 100 vragen in 14 kennisgebieden, waaronder Data Ethiek en Big Data. Het Datamanagement Fundamentals oefenexamen is beschikbaar voor zowel de individuele deelnemer als voor groepen.
€30,00 excl. BTW