Learn core ServiceNow ITSM process lifecycles and the value of ServiceNow ITSM applications for managing IT Services. IT Service Management (ITSM) is a concept that involves delivery of IT services to customers and users. Most IT services are centered around technology and the support and maintenance activities that must occur to operate and maintain the technology. In this course users will learn core ServiceNow ITSM process lifecycles and the value of ServiceNow ITSM applications for managing IT Services. This Course focuses on the baseline capabilities and the touch points between these ITSM applications and processes: Service Catalog and Request Fulfillment Incident Management Problem Management Change Management This course also provides general information on ITSM supporting applications, such as Configuration Management and Knowledge Management, as well as ITSM Professional applications.Virtueel en Klassikaal™ Virtueel en Klassikaal™ is een eenvoudig leerconcept en biedt een flexibele oplossing voor het volgen van een klassikale training. Met Virtueel en Klassikaal™ kunt u zelf beslissen of u een klassikale training virtueel (vanuit huis of kantoor )of fysiek op locatie wilt volgen. De keuze is aan u! Cursisten die virtueel deelnemen aan de training ontvangen voor aanvang van de training alle benodigde informatie om de training te kunnen volgen.