Skip navigation
Registreren
Inloggen
Verlanglijst
(0)
Winkelwagen
(0)
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Zoek
Cloud Computing
Business Analysis
Beveiliging
Artificial Intelligence
Architectuur & Best Practices
Categorie
Oefenexamens
Cloud Computing
Business Analysis
Beveiliging
Artificial Intelligence
Architectuur & Best Practices
ITIL & Service Management
Projectmanagement
Software development
Data Management & Analysis
Soft Skills
Network mangement
Operating Systems
DevOps
Routing and Switching
Containers
Infrastructuur en systemen
Agile & Scrum
Virtualization
Leiderschap, Management
IT Fundamentals
Collaboration
Blockchain
Lean and operational excellence
GDPR | AVG
Startpagina
/
ITIL® 4 Specialist - Create, Deliver, Support - Inclusief Exa (ITIL4CDS)
ITIL® 4 Specialist - Create, Deliver, Support - Inclusief Exa (ITIL4CDS)
Deze 3-daagse 'ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support (CDS) training biedt IT-leiders, practitioners en ondersteunend personeel (welke al in het bezit zijn van de ITIL 4 foundation..
€2195,00 excl. BTW
Beschrijving
Product specificaties
Agenda
Deze 3-daagse 'ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support (CDS) training biedt IT-leiders, practitioners en ondersteunend personeel (welke al in het bezit zijn van de ITIL 4 foundation certificaat) inzicht in hoe verschillende value streams en activiteiteiten geïntegreerd kunnen worden om IT-gerelateerden producten te kunnen leveren (create, deliver and support). Ook biedt deze cursus relevante normen, methoden en hulpmiddelen. Het geeft deelnemers inzicht in serviceprestaties, servicekwaliteit en verbetermethoden. De cursus is gebaseerd op het ITIL® 4 best practice service value system dat is opgenomen in de nieuwste 2019 richtlijnen.This 3-day ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support (CDS) course provides those IT leaders, practitioners and support staff who already hold the ITIL 4 foundation qualification with an understanding of how to integrate different value streams and activities to create, deliver and support IT-enabled products and services, and relevant practices, methods and tools. It gives them an understanding of service performance, service quality and improvement methods. The course is based on the ITIL® 4 best practice service value system featured in the latest 2019 guidelines.ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.
Attribuut naam
Attribuut waarde
Lesmethode
Klassikaal (virtueel), Klassikaal (fysiek)
Artikelnummer voorraad referentie:
NLITIL4CDS
Lesmethode
*
Klassikaal (fysiek) [+5%]
Klassikaal (virtueel) [+5%]
Datums (fysiek)
*
Datum en locatie
Aantal deelnemers
18 - 20 augustus, 2025 - EINDHOVEN
Inschrijven
15 - 17 september, 2025 - NIEUWEGEIN
Inschrijven
13 - 15 oktober, 2025 - PATERSWOLDE
Inschrijven
10 - 12 november, 2025 - NIEUWEGEIN
Inschrijven
16 - 18 december, 2025 - AMSTERDAM
Inschrijven
16 - 18 februari, 2026 - ZOETERMEER
Inschrijven
29 - 1 mei, 2026 - NIEUWEGEIN
Inschrijven
Datums (virtueel)
*
Datum en locatie
Aantal deelnemers
14 - 16 juli, 2025 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
18 - 20 augustus, 2025 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
18 - 20 augustus, 2025 - EINDHOVEN
Inschrijven
15 - 17 september, 2025 - NIEUWEGEIN
Inschrijven
15 - 17 september, 2025 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
13 - 15 oktober, 2025 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
13 - 15 oktober, 2025 - PATERSWOLDE
Inschrijven
10 - 12 november, 2025 - NIEUWEGEIN
Inschrijven
19 - 21 november, 2025 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
16 - 18 december, 2025 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
16 - 18 december, 2025 - AMSTERDAM
Inschrijven
19 - 21 januari, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
16 - 18 februari, 2026 - ZOETERMEER
Inschrijven
16 - 18 maart, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
29 - 1 mei, 2026 - NIEUWEGEIN
Inschrijven
18 - 20 mei, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
Toon meer