Skip navigation
Registreren
Inloggen
Verlanglijst
(0)
Winkelwagen
(0)
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Zoek
Cloud Computing
Beveiliging
Business Analysis
ITIL & Service Management
Software development
Nieuwe trainingen
Menu
Oefenexamens
Cloud Computing
Beveiliging
Business Analysis
ITIL & Service Management
Software development
Artificial Intelligence
Projectmanagement
Network mangement
Architectuur & Best Practices
Soft Skills
Data Management & Analysis
Routing and Switching
Infrastructuur en systemen
Virtualization
Operating Systems
DevOps
Containers
Leiderschap, Management
Agile & Scrum
IT Fundamentals
Collaboration
Blockchain
Lean and operational excellence
GDPR | AVG
Nieuwe trainingen
Startpagina
/
ITIL® 4 Specialist - Create, Deliver, Support - Inclusief Exa (ITIL4CDS)
ITIL® 4 Specialist - Create, Deliver, Support - Inclusief Exa (ITIL4CDS)
Deze 3-daagse 'ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support (CDS) training biedt IT-leiders, practitioners en ondersteunend personeel (welke al in het bezit zijn van de ITIL 4 foundation..
€2195,00 excl. BTW
Beschrijving
Product specificaties
Agenda
Deze 3-daagse 'ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support (CDS) training biedt IT-leiders, practitioners en ondersteunend personeel (welke al in het bezit zijn van de ITIL 4 foundation certificaat) inzicht in hoe verschillende value streams en activiteiteiten geïntegreerd kunnen worden om IT-gerelateerden producten te kunnen leveren (create, deliver and support). Ook biedt deze cursus relevante normen, methoden en hulpmiddelen. Het geeft deelnemers inzicht in serviceprestaties, servicekwaliteit en verbetermethoden. De cursus is gebaseerd op het ITIL® 4 best practice service value system dat is opgenomen in de nieuwste 2019 richtlijnen.Deze 3-daagse ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support (CDS)-cursus biedt IT-leiders, beoefenaars en ondersteunend personeel die al in het bezit zijn van de ITIL 4-basiskwalificatie inzicht in hoe ze verschillende waardestromen en activiteiten kunnen integreren om IT-ondersteunde producten en diensten, en relevante praktijken, methoden en tools te creëren, te leveren en te ondersteunen. Het geeft hen inzicht in de prestaties van de dienstverlening, de kwaliteit van de dienstverlening en de methoden voor verbetering. De cursus is gebaseerd op het ITIL® 4 best practice service value system dat wordt genoemd in de nieuwste richtlijnen van 2019.ITIL® is een geregistreerd handelsmerk van de PeopleCert-groep. Gebruikt onder licentie van PeopleCert. Alle rechten voorbehouden.
Attribuut naam
Attribuut waarde
Lesmethode
Klassikaal (virtueel)
Artikelnummer voorraad referentie:
UKITIL4CDS
Lesmethode
*
Klassikaal (virtueel) [+5%]
Datums (virtueel)
*
Datum en locatie
Aantal deelnemers
19 - 21 januari, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
09 - 11 februari, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
16 - 18 maart, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
07 - 9 april, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
27 - 29 april, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
18 - 20 mei, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
15 - 17 juni, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
29 - 1 juli, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
13 - 15 juli, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
17 - 19 augustus, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
14 - 16 september, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
30 - 2 oktober, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
19 - 21 oktober, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
16 - 18 november, 2026 - VIRTUAL CLASSROOM
Inschrijven
Toon meer