Organisaties moeten sneller en nauwkeuriger dan ooit tevoren zakelijke beslissingen nemen. Deze beslissingen baseren op gegevens en best practice-analysetechnieken en minder op buikgevoel of "de manier waarop we de dingen altijd hebben gedaan" is de manier waarop het bedrijfsmanagement vandaag de dag informatie eist. Een solide basis van gegevensanalyse (data analysis) voor zakelijke besluitvorming is een essentiële vaardigheid waarover u moet beschikken, ongeacht of uw motief het verkrijgen of behouden van een concurrentievoordeel is of gewoon het beter beheren van uw middelen om klanten van dienst te zijn. In deze cursus leert u data-analyse te gebruiken om bruikbare aanbevelingen te doen, en kansen te identificeren en te beheren waar op data gebaseerde beslissingen kunnen worden gebruikt om de manier waarop u zaken doet te veranderen. Organizations need to make business decisions more quickly and accurately than ever before. Basing these decisions on data and best practice analysis techniques and less on gut feel or "the way we have always done things" is how today's corporate management is demanding information. A solid foundation of data analysis for business decision making is a critical skill you should have regardless of whether your motive is to obtain or sustain a competitive advantage or simply better steward your resources to serve customers. In this course, you will learn to use data analytics to create actionable recommendations, as well as identify and manage opportunities where data-based decisions can be used to change the way you do business. Please note: Exercises in this course are not compatible with Excel in a web browser. Please make sure you have a version of Excel locally downloaded on your computer or access to Excel via Microsoft 365. 14 PMI PDU Credits, 17 NASBA CPE Credits